הבלוג שלנו

הקרנבל השני בגודלו בעולם מתקיים בטנריף. עוד לא סיפרו לכם על חווית הקרנבל מטריפת החושים בטנריף? 

בואו לגלות את הקסם של טנריף וליהנות מחגיגה בלתי נשכחת וססגונית בערים המרכזיות והתיירותיות ביותר באי.

הקרנבל בטנריף – פסטיבל ייחודי בעל שם עולמי ! 

מכירים את האח התאום של הקרנבל בברזיל? קרנבל מדהים ושווה במיוחד. וגם הרבה יותר נגיש וקרוב.   

בואו ליהנות מחוויה בלתי נשכחת באווירה יוצאת דופן באי הגדול ביותר באיים הקנאריים – טנריף.

הקרנבל  מתקיים ברחובות העיר התיירותית פוארטו דה לה קרוז ובעיר הבירה סנטה קרוז מעניק אווירה חגיגית ושמחה הכוללת מצעדים ברחובות, תהלוכות ססגוניות וייחודיות ותחרויות מסורתיות משעשעות להפליא כמו טקס קבורת הסרדין ומרתון גברים על נעלי עקב. 

הפסטיבל הפרוע זוכה לשם עולמי הודות למוזיקה, לצבעוניות ולאנרגיות המטורפות שלו, וחגיגות הקרנבל בטנריף נמשכות כשבועיים. התחפושות המסנוורות והריקודים שלא פוסקים הם חלק מהשגרה בקרנבל וכדאי מאוד שתשקלו להגיע בתחפושת, מפני שאולי תרגישו קצת מחוץ לעניינים בביגוד יומיומי. מסיבות רחוב שמתקיימות תחת כיפת השמיים, בהן תוכלו להנות מהופעות חיות ומוזיקת לטינית מקפיצה. במסיבות אלה משתתפים עשרות אלפי אנשים, וזו ללא ספק תהיה אחת החוויות הכי מהנות שהיו לכם. בימי הקרנבל, תוכלו לרקוד מהזריחה ועד השקיעה, אם רק תרצו. ברחובות, תוכלו לצפות ולהשתתף במגוון מופעים כמעט בכל רגע נתון, ולא תשתעממו לדקה. 

חשוב שתקחו בחשבון את העובדה שבתי המלון והטיסות לטנריף מתמלאים במהרה בעקבות הביקוש הרב. בנוסף, מרבית הטיסות לטנריף עוברות דרך מדריד, המהווה תחנת ביניים ליעדים נוספים בעולם, ולכן מי שייזכר ברגע האחרון ייתקשה מאוד להשיג כרטיסים. צרו איתנו קשר עכשיו בטלפון, במייל או בתיבת הצ'אט לקבלת כל הפרטים שעליכם לדעת על החבילות הייחודיות שלנו לחוויית חופשה מושלמת בטנריף!

האי טנריף ידוע בנופיו עוצרי הנשימה, מקומות הבילוי הנהדרים ואתרי הנופש היוקרתיים, אבל לא תוכלו לומר שאתם מכירים את טנריף עד שלא הייתם בקרנבל. הפסטיבל הפרוע זוכה לשם עולמי הודות למוזיקה, לצבעוניות ולאנרגיות המטורפות שלו, וחגיגות הקרנבל בטנריף נמשכות כשבועיים. היחיד שעוקף אותו בפופולריות שלו ובגודלו הוא הפסטיבל בריו בברזיל, מה שלכאורה משאיר את הקרנבל בטנריף במקום השני בעולם כולו, וגם זה בהחלט נתון לוויכוח.

הקרנבל לשנת 2020 יתקיים בין התאריכים 01.03 – 19.02, כך שאם אתם מתכננים להגיע לטנריף בפברואר, ואתם לא מפחדים לעשות חיים מטורפים, הגיעו לצפון טנריף לערים – Santa Cruz de Tenerife ו – Puerto De La Cruz ותיווכחו באחת החגיגות הכי גדולות שבה אי פעם נתקלתם.

למרות המסורות המצחיקות והמשעשעות להפליא שמאפיינות אותו, המשתתפים בקרנבל בטנריף לוקחים אותו ברצינות רבה. חלק מהעסקים אף מצמצמים שעות פעילות או אפילו סגורים לחלוטין בזמן הפסטיבל. התחפושות המסנוורות והריקודים שלא פוסקים הם חלק מהשגרה בקרנבל וכדאי מאוד שתשקלו להגיע בתחפושת, מפני שאולי תרגישו קצת מחוץ לעניינים בביגוד יומיומי. עד כמה שתהנו מצפייה במצעדים ובפעילויות הרחוב, תהנו כפליים אם תצטרפו אליהם. תוכלו למשל, ללבוש את בגדי המין השני או ללכת מחופשים לדמות המצוירת האהובה עליכם. אל תחששו להראות מצועצעים או ראוותנים מדי, משום שבקרנבל יש דגש ואפילו תחרות על ראוותנות יתר, יצירתיות ולבוש ״דראג״.

לא משנה מתי תצטרפו לקרנבל, תמיד תמצאו מה לעשות, אך יש כמה אירועים ספציפיים שבהחלט שווה לראות. מומלץ לרכוש את הכרטיסים מוקדם ככל שניתן משום שהם אוזלים במהרה. האירוע הראשון של הקרנבל הוא ה – Gala Reina, טקס בחירת מלכת הקרנבל ( בסנטה קרוז בתאריך 19.2.20 ; בפוארטו דה לה קרוז בתאריך 20.2.20 ). המתחרות נהדרות, אבל הדגש האמיתי הוא על התחפושת… ניתן בקלות לפספס את המתמודדת מתחת לתחפושת הבומבסטית שעלולה להגיע למשקל של מאות קילוגרמים ( ! ), ומורכבת מעיטורים, קישוטים חרוזים ונוצות. קיימות בקרנבל תחרויות קטנות יותר, אך לא פחות מרהיבות. התחרות הראשונה היא טקס בחירת מלכת הקרנבל בקטגוריית ילדים והשניה – בקטגוריית מבוגרים ( גילאים 60+ ). מופע נוסף ומהנה לא פחות, הוא טקס בחירת מלכת הדראג של הקרנבל, בו המועמדים ייצאו מגדרם בתחרות על תשומת הלב ומחיאות הכפיים הסוערות של הקהל.

בתום התחרויות, תוכלו לצפות במצעד הגדול והמפורסם, ה – “Cabalgata”, שמתקיים ב – Santa Cruz. הזוכים בתחרויות משתתפים במצעד ומלווים בקבוצות של רקדנים, שהתאמנו לקראת הקרנבל במשך חודשים. במידה ותגיעו לא מוכנים וללא תחפושת, תוכלו למצוא דוכנים המציעים מגוון אביזרים שונים, כגון פיאות ומסכות.

אם לא תוכלו להשיג כרטיסים לאחת מהתחרויות, קיימות בפניכם אפשרויות רבות נוספות. תוכלו להשתתף ב – “Mogollones”, מסיבות רחוב שמתקיימות תחת כיפת השמיים, בהן תוכלו להנות מהופעות חיות ומוזיקת לטינית מקפיצה. במסיבות אלה משתתפים עשרות אלפי אנשים, וזו ללא ספק תהיה אחת החוויות הכי מהנות שהיו לכם. בימי הקרנבל, תוכלו לרקוד מהזריחה ועד השקיעה, אם רק תרצו. ברחובות, תוכלו לצפות ולהשתתף במגוון מופעים כמעט בכל רגע נתון, ולא תשתעממו לדקה.

בסנטה קרוז המצעד המרכזי הגדול יתקיים בתאריך 25.2.20, ובפוארטו דה לה קרוז – יתקיים בתאריך 29.2.20

אירוע נוסף שאסור לפספס הוא מרתון גברים על נעלי עקב שיתקיים ב 28.2.20 . מנהג משעשע זה הוא ייחודי לעיר Puerto de la Cruz, והוא אחד האירועים ההזויים והמצחיקים ביותר שתיתקלו בו אי פעם. במרתון משתתפים גברים בתלבושות דראג שנועדו ״להוציא את העיניים״ (כמה שיותר מוגזם, יותר טוב) ובנעלי עקב גבוהות במיוחד, שגובהן מתחיל ב – 15 ס״מ. המשתתפים בתחרות נדרשים לתמרן את דרכם בתוך מסלול מכשולים שעובר ברחובות העיר, כשהם נועלים את נעלי העקב המוגזמות. דמיינו את המראה המגוחך של מאות גברים שלא מנוסים בהליכה על עקבים, רצים, נופלים ומועדים לכל אורך הדרך…

הקרנבל בטנריף מסתיים באחד מהאירועים הסוריאליסטיים בקרנבל כולו – טקס קבורת הסרדין – ב – 26.2.20. זוהי תהלוכה שבראשה ניצבת בובת סרדין ענקית העשויה מעיסת נייר, אחריה צועדים המוני גברים ונשים, המחופשים ל״אלמנות בוכיות״ ואבלות, זועקים וממררים בבכי. ה״אלמנות״ עוטות שחורים ולמרבה האירוניה, חלקן הנכבד מתהדר בלבוש מינימלי, כגון חצאיות מיני, גרבוני רשת ועוד (ברוח הפרובוקטיביות של הקרנבל). טקס קבורת הסרדין הוא מסורת המסמלת את הפרידה מן הבשר בנצרות. התהלוכה המשעשעת מסתיימת בשריפת הסרדין, דבר המסמל את סיומו של הקרנבל, כשברקע מתקיים מופע זיקוקים מרהיב ( מתקיים גם בפוארטו דה לה קרוז וגם בסנטה קרוז באותו יום ).

בתאריכים  29.2.20  תתקיים תהלוכת יום ( DayTime Carnaval ) בסנטה קרוז.

בתאריך 01.3.20 תתקיים בסנטה קרוז תערוכת מכוניות וינטאג', ובסיום – זיקוקי דינור לציון סיומו של הקרנבל.

אם תרצו לקחת חלק בקרנבל ולחוות חוויה של פעם בחיים, חשוב שתקחו בחשבון את העובדה שבתי המלון והטיסות לטנריף מתמלאים במהרה בעקבות הביקוש הרב. בנוסף, מרבית הטיסות לטנריף עוברות דרך מדריד, המהווה תחנת ביניים ליעדים נוספים בעולם, ולכן מי שייזכר ברגע האחרון ייתקשה מאוד להשיג כרטיסים.

עכשיו, כל מה שנותר לכם הוא לבחור את התאריכים ואת המלון המועדף עליכם מכאן >> מלונות בצפון האי

ו/או השאירו פרטים פה ( לחצו לקישור ) ונחזור אליכם                 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *