הבלוג שלנו

ההגדרה המילונית לאי – " יבשה מוקפת מים " – וטנריף הוא אי. ולא סתם אי, אלא מיוחד במינו. קטן אבל הכי גדול שיש ! סביב לאי – האוקינוס האטלנטי במלוא תפארתו.

לקראת הנסיעה הראשונה שלי לטנריף, בעודי מכינה רשימות של מקומות ואטרקציות עיקריות, היה לי ברור שחלק בלתי נפרד משיגרת יומי במהלך הנסיעה והביקור באי, יהיה הים. לפנות זמן ביום כדי להנות מלהתבונן בגלים, מלהתהלך על החוף, להיכנס לשחייה במים הקרירים והנעימים, לשבת ולצפות בשקיעה וכמובן גולת הכותרת מבחינתי היתה להתעורר בוקר אחד לפחות לטיול זריחה.

אני לא טיפוס משכים קום, על אחת כמה וכמה בחופש. אבל הפעם היה לי ברור שאני עושה זאת, למה? כי בטנריף זה קל, לא צריך להתעורר מוקדם מידי מכיוון ששעת הזריחה  היא בסביבות השעה 08:00 בבוקר. הדבר השני הקל, הוא הקירבה לים. מכל מקום ההגעה לחוף ים היא הליכה או נסיעה של דקות ספורות.

בחרנו שאת טיול הזריחה הראשון שלנו בטנריף נעשה בחלק המזרחי של האי, מה שאומר שהשמש תעלה אלינו מן הים.

ואם אצליח / ארצה להתעורר לטיול זריחה נוסף בחלק אחר באי, הרווחתי.

בתכנית היו לנו 2 לילות במלון 5 כוכבים מדהים ומיוחד Sandos San Blas. בשעה 07:00 בבוקר יצאנו מהמלון. הדבר הראשון שעשיתי זה לצלם את השעון באוטו כדי שאאמין לעצמי שהחושך המוחלט הזה שאני נמצאת בו, זה כבר בעצם בוקר. כמה דקות נסיעה ואנחנו בחוף / Playa de la Tejita

הערנו בפנס כדי למצוא את הירידה לחוף, סביבנו היו עוד אנשים, וצעדנו לאורך דק עד לחול. מזג האויר נעים, מעט קריר בשעה כזאת, שקטטטט, רחש הגלים שגורם ללב להתרחב, ממש מחזה מרהיב, מרגיע וכל כך מרגש.

מוצאת עצמי עומדת יחפה מול האוקינוס רחב הידיים הזה, ולאט לאט צופה בלילה המפנה מקומו ליום החדש שעומד לעלות.

לצידנו זוג עם 2 כלבים שעושים את צעדת הבוקר שלהם על החוף, ומרחוק הבחנו בצלמים שהתמקמו להם ליד הסלעים בצד לתעד את אור הבוקר הראשון.

כשאני נזכרת בזה, עולה על פניי חיוך. בהחלט חוויה מיוחדת במינה ומומלצת בחום.

מוזמנים ללחוץ כאן כדי לצפות בתיעוד החוויה הפרטית שלי  >> טיול זריחה בטנריף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *