הבלוג שלנו

מזל טוב !!!

אז אמרת איי דו וסימנת את התאריך הכי מושלם בלוח השנה. בוחרים טבעות, ושמלות, גם כמה מדידות. בחירת צבע לחליפה וגם לעניבה. מסיבת רווקות עם גלגל חד קרן, זרים ובלונים, ושולחן מתוקים. מרימים לחיים וחוגגים את הרגעים הגדולים של החיים. ואחרי חודשים ארוכים של הכנות והתרגשות, הזמנות, רשימות, צילומים, טעימות ופעימות לב חזקות במיוחד, היום הגדול מגיע – אתם מתחתנים.

בהזדמנות הראשונה שנפגשים שוב כל החברים שקפצו אתכם על רחבת הריקודים, מישהו פתאום שואל – אז לאן אתם טסים לירח דבש?

 

האמת היא שעדיין לא החלטנו, אתם אומרים בנימה מעט מתנצלת, אנחנו מחפשים את היעד המושלם עבורנו.

אנחנו מחפשים מקום שנוכל לטוס אליו כבר בחודש הבא למרות שכבר לא ממש קיץ ואפילו קצת קריר ברוב המקומות. יעד בו נוכל לשלב חופים, בטן-גב עם טיולים וטבע, ובעיקר ננוח והכל יהיה בקצב שלנו, ברגוע, בנינוח, עם אוכל טוב. אין לנו גם כל כך הרבה זמן כי אנחנו חייבים לחזור לעבודה וללימודים, משהו בין שבוע לשבועיים נשמע מושלם.

 

הספא במלון Botanico בצפון טנריף

אתם בהחלט מתארים חופשה זוגית בטנריף. חופשה שכל אחד מבני הזוג יוכל להנות מהדברים שהוא הכי אוהב.

מתי הכי מתאים לטוס?

קודם כל לבדוק כמה זמן יש לכם חופש, ואז להחליט על היום בשבוע שהכי מתאים לכם לצאת. לטנריף יש טיסות כל יום ! 7 ימים בשבוע ! יש גמישות מלאה בבחירת הימים, ואם לא אמרנו, אז עכשיו נגיד ש – כל יום הוא יום לחופשה בטנריף, מה שאומר שלא רק כל יום מימות השבוע, אלא כל חודש מחודשי השנה.

איפה זה טנריף ואיך מגיעים לאי?

טנריף זה אי מקבוצת האיים הקנריים, והגדול מביניהם. האי טנריף שייך לספרד ( כן, כן, מדברים ספרדית ומשלמים ביורו ) וממוקם קרוב לחופי מרוקו. איך מגיעים לטנריף? בחרנו עבורכם את הטיסות הטובות ביותר ואנו כוללים אותן בחבילות שלנו – טיסות סדירות של חברת התעופה הבינ"ל הספרדית – IBERIA – עם קונקשן קצר במדריד, וממשיכים הלאה בטיסה נוספת וקצרה לטנריף, כך גם בחזור. בטיסות מתל אביב למדריד ובחזרה תהנו ממטוסים חדישים, מרווחים, עם מסכי מולטימדיה לכל מושב, תקבלו ארוחה טעימה ואפילו שמיכה, תוכלו להקשיב למוזיקה ולצפות בסרטים להנעים את זמנכם. 

אפשר להשאר כמה ימים במדריד?

אפשר ואפילו רצוי. העצירה היא ללא תוספת עלות, ואתם מרויחים יעד נוסף בדרך מטנריף ( אפשר גם בדרך ל-טנריף ). מדריד, בירתה של ספרד, עיר קוסמופוליטנית, נוחה, ידידותית ופתוחה לרעיונות חדשים. כאחת מעריה הגדולות של אירופה, העיר מתהדרת במרכז עסקים חדיש ובה בעת במורשת היסטורית ותרבות עשירה. המאפיין הבולט ביותר של מדריד הוא תאוות החיים המידבקת, הבאה לידי ביטוי בחגיגות העממיות בעיר ובאזור. כדורגל (!! ), קונצרטים, תערוכות, מופעי מחול, תיאטרון, קולנוע ומבחר קולינרי רחב, מעצימים את אפשרויות הנפש והפנאי. חיי הלילה התוססים מתודלקים במספר אינסופי של ברים, פאבים, מועדוני לילה ומועדוני פלמנקו, ומהווים מוקד משיכה נוסף של בירת ספרד.

כמה זמן כדאי להיות בטנריף ?

הנכון הוא להקדיש לפחות שבוע ולקחת בחשבון עד שבועיים בטנריף. תמיד אפשר להשאר יותר, במיוחד אם יש זמן ורוצים להתפנק ולמצות את מה שיש לאי להציע, אך אנחנו תמיד בעד להשאיר טעם של עוד. המלצה חמה שלנו, בחזרה מטנריף עצירה בת כמה ימים במדריד– עיר הבירה הספרדית. 

אז למה טנריף?

רבות דובר וסופר על האי המטריף הזה, יש המון דברים מיוחדים שתאהבו בו. למשל –

מזג האויר – אביבי לאורך כל השנה ( ממוצע של 23 מעלות ) מה שאומר שכל השנה אתם יכולים להסתובב עם בגדים קלים, ללכת לים ולבריכה, לטייל בטבע ולא לסבול כלל מחום מעיק, לא כל שכן מקור מקפיא ולא נעים. 

חופים – טנריף זה אי ( נכון שזה כבר נשמע רומנטי ? ) ולכן מוקף ים, שהוא בעצם האוקינוס האטלנטי. בטנריף יש חופי ים עם חול שחור ומהפנט, וכאלה סלעיים, יש חופים עם חול רגיל, ואף כאלה עם חולות זהב שיובאו במיוחד ממדבר סהרה. 

קניות – טנריף זה אי ללא מכס ולכן חגיגת קניות זו בהחלט אפשרות טובה. בטנריף תמצאו בוטיקים יוקרתיים, וחנויות מותגים, מרכזי קניות עם הרשתות הספרדיות, ואפילו תוכלו לבקר בפריימרק בעיר הצפונית סנטה קרוז. לצד החנויות האלה, גם חנויות יד שניה ועבודות יד.

אזור בילויים – מרכזי בילוי תוססים הכוללים ברים, מועדונים, מופעים שונים, מסעדות ובתי קפה לרוב תוכלו למצוא ברחבי האי. לאוהבי המסיבות והבילויים – האזור הדרומי בשבילכם. 

אוכל –  בטנריף תוכלו להתפנק באוכל מגוון ועשיר, במחירים נוחים ושווים במיוחד. הספרדים אוהבי בשר ודגים ומסעדות כאלה תוכלו למצוא בכל מקום באי, כמו כן פתרונות מעולים יש גם לאוהבי האוכל המהיר.  

אטרקציות – בטנריף יש כמה מקומות שאסור לוותר עליהם, לדוגמא – הר הגעש הגבוה ביותר בספרד – הר הטיידה, מראה מיוחד לשלעצמו הוא לצפות בהר המתנשא לגובה רב מכל מקום שאתם נמצאים באי, וכמובן נסיעה במעלה הכבישים המתפתלים לעבר מפגש קרוב יותר עם הפלא המפורסם וגאוות האי.

את פארק המים הגדול ביותר באירופה תפגשו בקוסטה אדחה בדרום האי – סיאם פארק – חוויה מושלמת לאלה האוהבים מים ומגלשות. מפותלות, ארוכות, גבוהות, תלולות וגם מסלולים רגועים עם אבובים, בריכת גלים, חוף ים מלאכותי ועוד ועוד….

את שאר האטרקציות שיש בטנריף תוכלו למצוא אצלנו באתר בלשונית מידע שימושי >>אטרקציות בטנריף.

פארק המים הגדול ביותר באירופה - סיאם פארק Siam Park

בתי מלון למבוגרים בלבד – אנו מציעים עבורכם את בתי מלון המיועדים למבוגרים בלבד, מה שאומר שתוכלו להנות מסביבה ללא ילדים ופעילויות שבדרך כלל מיועדות למשפחות. הכניסה למלונות אלה היא מגיל 16 או 18. באתר תוכלו למצוא לשונית מיוחדת שמרכזת רשימה זו של בתי המלון למבוגרים בלבד הנמצאים בדרום האי טנריף.

מלון Iberostar El Mirador

כמו כן, בתי מלון נוספים שלא מוגדרים למבוגרים בלבד ויענו לכם על הצורך של שלווה, פינוקים ורמה גבוהה.

דוגמא מעולה לאחד מהמלונות המובילים שלנו הוא Hotel Botanico & The Oriental Spa Gardens – מלון 5 כוכבים,ממוקם בפוארטו דה לה קרוז בצפון טנריף, במלון תוכלו להתפנק במרחבי הגנים הבוטניים בסביבת המלון, בספא המפנק שרבים מגיעים במיוחד למלון רק כדי להנות מהפינוקים שהספא מציע. שלוש מסעדות במלון שיתנו לכם מענה גסטרונומי מושלם ועוד פינוקים שתגלו כשתגיעו. 

עכשיו מה שנשאר לכם זה לבחור תאריכים, מלון מועדף ולצאת לדרך.

יש שאלות? אנחנו תמיד כאן לשרותכם ונשמח לענות ולייעץ בהתאם על מנת שתקבלו את החבילה הטובה ביותר לחופשה המושלמת.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *