הבלוג שלנו

לאן טסים? לטנריף. עולה על טיסת איבריה למדריד בשעת בוקר מוקדמת, על ה HOLA הראשון שאני שומעת מהדיילת החייכנית בכניסה למטוס אני מבינה שבחרתי נכון. טנריף הוא יעד שסיקרן אותי מאד, לא היה לי ספק שאבחר בדרך הטובה ביותר להגיע אליו.

טיסת איבריה תל-אביב-מדריד-טנריף. מתרגשת, צפויה לי טיסה מהנה ומיוחדת, אין לי ספק בכלל.

המטוס גדול, חדיש, מרווח, צוות מקסים ומסביר פנים, פינוקים בצבעי אדום וצהוב ומסך אישי עם מבחר סרטים, מוזיקה ומשחקים בטוח שהטיסה תעבור בנעימים. מתכרבלת לי בשמיכה האדומה, מורידה את המשענת בכמה שלבים לאחור ומנסה להחזיר לעצמי איזו שעת שינה שהלכה לי לאיבוד בין הלילה לבוקר. רשרוש העגלות במעברים מעיר אותי אחרי תנומה קלה, מסתדרת לי במושב, מזדקפת, פותחת את השולחן לפניי ואותה דיילת חייכנית ( זאת עם ה-הולה ממקודם? ) מציעה לי ארוחת בוקר. לספל נמזג גם קפה טעים – ארוחה קלה וטעימה בדיוק בזמן. מבט חטוף על השעון מראה לי שיש עוד זמן ואני מחליטה לצפות בסרט. האמת שהבחירה היתה ממש קשה, בסוף לחצתי על מלך האריות ונהניתי לי מזמן איכות עם סימבה ומופסה.

ברמקול מכריזים שאנו לקראת נחיתה, נפרדת לשלום מהצוות בכניסה עם צמד המילים גרסיאס ואדיוס ששיננתי כמה דקות קודם לכן, והנה אני כבר צועדת בשדה"ת במדריד לעבר הטיסה הנוספת שלי – לטנריף. המעבר מאד נוח, לאורך כל הדרך שילוט צבעוני והכוונה ברורה. הנה הגעתי לשער המיועד. מס' הטיסה והיעד ( איזה אושר !! ) מתנוססים על המסך, ההתרגשות אוחזת בי מחדש. יש לנו זמן לשתות עוד קפה, ולהצטרף לטור הנוסעים הנרגשים לקראת טיסה קצרה נוספת לטנריף.

את הנסיעה הזאת עשיתי בחודש אוקטובר האחרון, ועכשיו בשיא ההכנות לחופשות המשפחתיות לקיץ ולחגים, אני מיד מספרת על החוויה המדהימה שהיתה לי בטנריף, ושבכל רגע נתון אני רק מחכה לחזור לשם, ו…כן, באותה מתכונת של טיסות, אין בכלל ספק, וגם הפעם כמו בפעם הקודמת אין מצב שאני מוותרת על כמה ימים במדריד בדרך חזרה לארץ.

על החוויה בטנריף ובתי המלון שבחרתי בחבילה יש לי המון מה לספר, החלטתי לשמור את זה לפעם אחרת. שווה לעקוב…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *