הבלוג שלנו

מדריד – עיר הבירה הספרדית מחכה לכם בדרך מ/אל טנריף.

אחד מהיתרונות של חבילות עם רוזנמן נסיעות, זה שילוב חופשה באי הקסום טנריף, עם סיום מושלם של כמה ימים במדריד. 

מדריד, בירתה של ספרד, עיר קוסמופוליטנית, נוחה, ידידותית ופתוחה לרעיונות חדשים. כאחת מעריה הגדולות של אירופה, העיר מתהדרת במרכז עסקים חדיש ובה בעת במורשת היסטורית ותרבות עשירה. המאפיין הבולט ביותר של מדריד הוא תאוות החיים המידבקת, הבאה לידי ביטוי בחגיגות העממיות בעיר ובאזור. קונצרטים, תערוכות, מופעי מחול, תיאטרון, קולנוע ומבחר קולינרי רחב, מעצימים את אפשרויות הנפש והפנאי. חיי הלילה התוססים מתודלקים במספר אינסופי של ברים, פאבים, מועדוני לילה ומועדוני פלמנקו, ומהווים מוקד משיכה נוסף של בירת ספרד.

אז מה אנחנו מציעים לכם?

בחבילות שלנו לטנריף, בחרנו את המרכיבים הטובים ביותר לחופשה שלכם. הטיסות שלנו – טיסות סדירות כל בוקר, 7 ימים בשבוע, הן דרך מדריד. לאלה המעוניינים לנצל את העצירה במדריד לכמה ימים – יש לנו הטבה מיוחדת – עצירה ללא תוספת עלות! מה שאומר שאתם חוזרים מהחופשה המופלאה שלכם באי טנריף, ובמקום לחזור ישר לארץ, אתם נהנים מכמה ימים שתירצו בעיר הבירה הספרדית, ללא תוספת עלות על העצירה.

השהות בטנריף היא מינימום 6 לילות ( אתם יכולים גם יותר כמובן ), ומכיוון שאחרי חופשה באי, קשה יותר לחזור לשיגרה, איפשרנו לכם גם כמה ימים במדריד לשיטוט ברחובות, למשחק כדורגל, ביקור בארמון המלוכה ובמוזיאונים, לצפייה בהצגה טובה ומאוכל ספרדי משובח.

בקרוב יעלה לאוויר אתר נוסף שלנו על מדריד ובו תוכלו להנות ממידע רחב ונגיש על כל מה שיש לעיר המופלאה הזאת להציע לכם.

כשאתם בוחרים לכם את החבילה בטנריף, ציינו בפנינו שאתם מעונינים בימים נוספים גם במדריד. תוכלו להעזר לנוחיותכם בשירותים שלנו להזמנת מלון נבחר במרכז העיר.

 

צילום: עדית הלוי

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

One thought on “רוצים חוויה מיוחדת בדרך חזרה מטנריף?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *