הבלוג שלנו

טנריף – יעד מושלם לבלות בו את החופש הגדול והחגים.

מבחר בתי מלון למשפחות, אטרקציות לכל הגילאים, מזג אויר מושלם, אוכל מגוון, מסלולי טיולים ועוד… מקום בו תוכלו לחוות הכל !

מזג האויר הנעים השורר באי לאורך כל השנה והינו הזדמנות להשתחרר וליהנות מהתענוגות הפשוטים של החיים. כל המשפחה יחד, קטנים וגדולים יוכלו לחוות טיולי טבע, אטרקציות, אוכל טוב, קניות ותחושת חופש מושלמת לכל הדעות.

החדשות החמות שירעננו לכם את הקיץ והחגים – חבילות מותאמות לכל המשפחה !

בטנריף יש משהו קסום עבור כל מבקר. בואו עם כל המשפחה, עם החברים ואפילו הביאו אתכם את חיית המחמד שתתקבל בברכה.

חבילות מותאמות לבחירתכם בבתי מלון עם חדרי משפחה מרווחים, סוויטות או חדרים עם דלת מקשרת לנוחיותכם. בתי המלון שבחרנו עבורכם מופיעים באתר בלשונית מיוחדת – טנריף למשפחות ( חדרים להרכב של החל מ 2 מבוגרים + 2 ילדים ).

הכירו את המלון המטריף ביותר לחופשה המשפחתית שלכם, רק השם שלו עושה חשק להגיע ולהכיר מקרוב >> Fantasia Bahia Principe – מלון 5 כוכבים חדש ומלא בקסם באי האביב הניצחי – מותג פנטזיה חדש – עבור משפחות שרוצות לחוות חופשה בלתי נשכחת

האירוח במלון על בסיס הכל כלול – גן עדן למשפחות שירגש מבוגרים וילדים כאחד. מקום מלא הפתעות הממתינות להתגלות. בידור מולטימדיה, חללים קסומים, פעילויות בלתי נשכחות ועשרות שירותים מיוחדים לחופשה משפחתית מושלמת. מלון בו תרגישו את קסם הילדות, מוקפים בתרבות, אגדות והפתעות רבות. במלון פארק מים עם בריכת שחייה לילדים, מועדון ילדים עם פעילויות חדשניות כמו  סדנאות לבוש מפוארות, מלאכת יד, בישול, משחקי ילדים ועוד…, מועדון נוער יוקרתי בו ניתן ליהנות ולשתף משחק ביליארד, כדורגל, או פינג פונג. כולל רחבת הריקודים ו – DJ.

>> לחצו לריכוז בתי המלון שלנו למשפחות >>

בטנריף תוכלו להנות מחופים, מיערות דפנה מהפנטים, מנופים שונים ומרשימים. ספורט מים ופעילויות בחוף או בהרים ( רכיבת אופניים, טיפוס, גלישת מצנחים, רכיבה על סוסים, שיט, צלילה ועוד….)

תוכלו למצוא בטנריף שלל אטרקציות כאשר המוכר ביניהם הוא פארק המים הגדול ביותר באירופה Siam Park הממוקם בדרום האי – חוויה לכל המשפחה, ובחלקו הצפוני של האי תוכלו למצוא את גן החיות המרשים והיפה ביותר שראיתם – Loro Park – שלל צמחיה, מאות זני תוכים, מופעים חיים לבחירתכם.

לורו פארק - Loro Park
מלון פנטזיה בטנריף - Fantasia Bahia Principe

מעוניינים לקבל מידע נוסף על החבילות שלנו לקיץ ? << ליחצו לקישור ותוכלו גם דרך דף הנחיתה להשאיר פרטים ונציג יחזור אליכם עם פרטים.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *