הבלוג שלנו

בדרום האי טנריף, נפתח לאחרונה בית מלון חדש – כולו מלא בקסם – מותג פנטזיה חדש – Fantasia Bahia Principe.

האירוח במלון הינו על בסיס הכל כלול – גן עדן למשפחות שירגש מבוגרים וילדים כאחד. מקום מלא הפתעות הממתינות להתגלות. בידור מולטימדיה, חללים קסומים, פעילויות בלתי נשכחות ועשרות שירותים מיוחדים לחופשה משפחתית מושלמת.

מגוון רחב של שירותים המיועדים לכולם, עם מתקנים ייחודיים, שירות אישי ו WIFI חינם.

מלון בו תרגישו את קסם הילדות, מוקפים בתרבות, אגדות והפתעות רבות.

אוכל ושתייה: במלון קשובים לכם ומציעים את השירות עם מגוון רחב של מאכלים המתאימים לכל אחד. היצע קולינרי רחב עם אפשרויות שונות. אם יש לכם צרכים תזונתיים ספציפיים, ספרו לנו ואנחנו נדאג להיוועץ וליידע אתכם לפני ההגעה.  במלון מסעדות אה-לה-קארט מעוררות חושים.

פעילויות במלון: תהנו מעולם של תחושות שבו ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד יכולים ליהנות מחופשה קסומה מלאה חיוכים, הפתעות, בידור, התרגשות ואושר טהור.

תוכלו ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות בילוי ובידור המיועדות לכל בני המשפחה. השילוב המושלם של פנאי, בילוי ונוחות.

במלון פארק מים עם בריכת שחייה לילדים, מועדון ילדים עם פעילויות חדשניות כמו  סדנאות לבוש מפוארות, מלאכת יד, בישול, משחקי ילדים ועוד…, מועדון נוער יוקרתי בו ניתן ליהנות ולשתף משחק ביליארד, כדורגל, או פינג פונג. כולל רחבת הריקודים ו – DJ.

חדר כושר ונופש עם מגרש ספורט רב תכליתי, אזור אימון פעיל, תיאטרון עם מופעים חדשניים, 5 בריכות מבוגרים, 2 בריכות חיצוניות לילדים ( מחוממות בחורף ), חדר משחקים לילדים בלובי ועוד ועוד…

אנחנו מציעים את המלון בחבילות שלנו, כדי שאתם תוכלו להנות מחוויה מושלמת בטנריף, אי האביב הניצחי.

אז מה עליכם לעשות כדי להנות במהלך החופשה שלכם בטנריף משהות במלון Bahia Fantasia San Felipe ? 

להחליט על תאריכי יציאה וחזרה ( מינימום 6 לילות ואפשר כמובן יותר ) לספר לנו על ההרכב של המשפחה כדי שנתאים לכם את החדרים הטובים ביותר ואנו נעביר אליכם הצעה לחבילה כוללת טיסות, מלון והעברות פרטיות כדי להשלים את הפינוק.                  

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *