הבלוג שלנו

פסטיבל הליכה טנריף יתקיים בין ה 19.5 ל – 23.5.2020.

זהו אירוע פתוח למטיילים מכל רחבי היבשת, שילוב בין סוגים שונים של מסלולים, שבילים ופעילויות מקוריות משלימות אחרות.  אירוע גדול בו תוכלו לקחת חלק עם קבוצת הצעידה הקבועה שלך, עם המשפחה, או אפילו לבד.

בטנריף, שהינו יעד תיירותי ידוע באירופה, מבקרים מידי שנה מיליוני תיירים המגיעים לחוות אינספור אטרקציות הקיימות האי. הנוף המגוון ומזג האוויר האביבי (ממוצע של 23 מעלות) הופכים את האי ליעד אידיאלי להליכות עם יותר מ 1,500 קילומטרים של שבילים.

מלבד ההליכה, הפסטיבל יאפשר לכם להכיר משתתפים נוספים ולחלוק עימם בנקודות המפגש את החוויות האישיות שלכם.

הפסטיבל פתוח לאוהבי טבע מכל העולם ומשלב צעידות יומיות לאורך המקומות הטבעיים באי בשילוב תכנית תרבותית, חברתית וגסטרונומית.

אוכל – ניתן לארגן פיקניק יומי במסלולים.

ציוד – חובה להצטייד בנעלי הליכה נוחות. במידה והמארגנים יראו לנכון שהנעליים לא בטיחותיות מספיק ייאלצו לא לאשר את ההשתתפות.

כמו כן יש להביא מים, תיק גב קטן ובגדים נוחים. מומלץ להביא קרם הגנה.

שפות – השפות הרישמית בפסטיבל – ספרדית, אנגלית, גרמנית וצרפתית.

קבוצות – מקסימום משתתפים בקבוצה – 25 אנשים, מינימום משתתפים להוציא קבוצה – 20 אנשים. במידה ויהיו פחות מ 20 משתתפים למסלול, יעבירו את המשתתפים למסלול אחר.

הרשמה מראש.

המחויבות הסביבתית של הפסטיבל – "אפס עקבות" ZERO FOOTPRINT

הפסטיבל הינו אירוע מחוייב באופן מלא עם שימור הסביבה המקומית, מתוך ידיעה כי שינוי האקלים הינו אחד האתגרים הגדולים של המאה ה 21

טביעת הרגל האקולוגית הינה מדד המאפשר לחשב לחץ אנושי על פני כדור הארץ ולהביא תוצאות על איך הפעילות שלנו משפיעה על הסביבה.

לכן, באמצעות השימוש בסטנדרטים הבינלאומיים, הפסטיבל ייחשב את השפעת האירוע כולו על הסביבה, וברגע שתהיינה התוצאות, יארגנו נטיעת עצים אנדמיים ובכך נסייע ליערות המקומיים להבריא ולהראות את המחוייבות שלנו להלחם נגד שינויי האקלים

סוגי טיולים:

הפסטיבל מאופיין ב 20 סוגים שונים של הליכות או שיטוטים לסירוגין. תוכלו להצטרף להליכות שתמצאו שמעניינות אתכם ואטרקטיביות עבורכם. שירות הדרכה מקצועי ילוו אתכם  במהלך כל מסלול.

ההליכות מחולקות לשלוש קטגוריות: חופים, הרים (וולקנים) ויערות

צעידות בחופים: טנריף, כאי, מוקף בים וכולל מגוון רחב של מסלולי חוף עם נופים של האוקיינוס ואיים אחרים, ומציע אטרקציה למטיילים שלא ניתן לעמוד בפניה – שקיעות מדהימות. שבילים אלה אידיאלים כדי ליהנות מהנוף המקורי, הפראי של קו החוף.

צעידה בהרים: לא תראו עשן היוצא מחרוט ההר הוולקני לפני התפרצות לבה מאז ההתפרצות האחרונה בטנריף שנת 1909, אולם, כן תצעדו דרך סביבת מאדים כמו ב טיידה פארק. טנריף הוא מעין תיבת נח עבור פעילות הר געש. פינה על כדור הארץ המאחדת את כל הגילויים של התופעה הזאת.

צעידה ביערות: יש שני סוגים של גשם – טיפות גשם שנופלות מטה (כרגיל כמו בכל שאר החלקים על פני כדור הארץ), והגשם האופקי המיוצר ע"י עיבוי ( תכונה מיוחדת באי). הפנים הצפוניים של ההרים (לצד הרוח) חוסמים את המעבר של העננים מייצרי הגשם ונדחפים ע"י רוחות הסחר. העלים של העצים סופגים את המים והטיפות נופלות לקרקע, וזו התוצאה של היערות העצומים והדקים.

לפרטים נוספים מוזמנים לבדוק באתר הרישמי של הפסטיבל

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *