הבלוג שלנו

מה עדיף? צפון טנריף או דרום טנריף ?

 

אז זהו, שאין טוב יותר או פחות – הבחירה היא נטו שלכם לפי ההעדפה אישית, לפי סוג החופשה שלכם, לפי הסיגנון, ולעיתים כן….גם לפי התקציב.

טנריף הוא האי הגדול ביותר בין האיים הקנאריים, אבל לא גדול מכדי לטייל בו – שיטחו של האי טנריף הוא כ – 2000 קמ"ר, מרחק הנסיעה מהאזור הצפוני לדרומי הוא כשעה וחצי בלבד. מידע זה הינו חלק נכבד בהחלטה שלכם, כי ברגע היא הופכת להיות קלילה יותר ולא כזאת קריטית ורבת משקל – מי שיחליט לשהות בצפון יוכל בקלות להגיע לדרום, וכך גם להיפך. 

אז למה בכל זאת צריך להחליט ולבחור ?

נתחיל מזה שמספיק לבחור מלון אחד באזור המועדף עליכם – צפון האי או דרום האי. 

מה ההבדל בין צפון האי ודרום האי?

צפון טנריף – מאופיין בשטחים ירוקים בהם תפגשו זנים שונים של צומח וחי, צפון האי שליו ורגוע, סולידי ונינוח. אתרים אותנטיים והיסטוריים, דוגמאות למורשת ולמסורות הארכיטקטוניות של האיים הקנאריים בכלל, ושל טנריף בפרט. כרמים, ושטחים טבעיים רחבים, חנויות עבודות יד לצד מרכזי קניות מודרנים, וכל זאת בצבעוניות מהפנטת האופינית לצפון טנריף.

עיר הבירה סנטה קרוז עם אודיטוריום המוזיקה המפורסם, פוארטו דה לה קרוז העיר התיירותית החשובה והיפה באי, לה אורוטבה עם הבתים המסורתיים והמרפסות, עיר הסטודנטים עם האנרגיה הצעירה – לה לגונה, פארק אנגה ויערות עצי הדפנה, כפר הדייגים סן אנדרס והחוף המפורסם והיפה עם חול הזהב מהסהרה Las Teresitas, הר געש טיידה ועוד ועוד >> אטרקציות בצפון

דרום טנריף – לחופשות " בטן-גב " מפנקות בחופי הים המיוחדים ובבתי המלון, זה האזור עבורכם. טיילת הולכי רגל וחיי לילה תוססים במרכזי בילוי כדוגמת מועדונים, ברים, מוזיקה, מסיבות ועוד…מרכזי קניות, מגרשי גולף לחובבים ולמומחים בתחום. בכל החופים יש היצע גדול של ספורט מים לסוגיו – צלילה, גלישת רוח, דיג, ואפשרות לצאת לשיט בלב ים לצפייה בדולפינים ואם יהיה לכם מזל אז גם בלוויתנים. 

צוקי הענק Los Gigantes, רצועת החוף הכוללת את  לאס אמריקס – עיירת נופש שוקקת חיים ותוססת מלאה מסעדות, ברים ומלונות, חופים עם חולות לבנים כדוגמת חוף El Medano המפורסם בשל גלישת הרוח שבו, וחיי הלילה בוורוניקס  Veronicas. קוסטה אחדה – Costa Adeje – אחד האזורים המודרניים והאקסקלוסיביים באי, וכן מרכזי קניות ברמה גבוהה, חופים נהדרים ונקיים עם מגוון של אפשרויות כמו Fanabe וחוף El Duque, סיאם פארק Siam Park – פארק המים הגדול ביותר באירופה ועוד ועוד >> אטרקציות בדרום

צפון טנריף - La Orotava - Casa de Los Balcones
Puerto de la Cruz - צפון טנריף
דרום טנריף - Playa de la Tejita

 

מה כן תוכלו למצוא בשני האזורים ובאי כולו?

חופי ים – טנריף – אי מוקף במימי האוקינוס האטלנטי בכל גווניו והוא תפאורה מושלמת מכל מקום באי. בטנריף כ 70 ק"מ של חופים ( כ 400 ק"מ של קו חוף ) מפתים ומושכים את אוהבי השמש מכל אירופה אל חופיו להנות משלווה, שיזוף, צלילה ושפע פעילויות ספורט ימי. 

רוב החופים בטנריף זכו ב "דגל הכחול" בשל איכות המים בהם, השירותים המסופקים בהם והנגישות. 

חופים עם חולות זהובים נמצאים בעיקר בדרום האי.

חופים עם חולות שחורים בעיקר בצפון האי.

טיפ – סמנו לעצמכם במהלך החופשה לפחות פעם אחת עצירה לקראת זריחה, ולקראת שקיעה – מראות בלתי נשכחים.

דרך נהדרת להנות מהים באי הינה ביקור בבריכות הטבעיות שנוצרו לפני שנים רבות על ידי לבה שנשפכה לתוך האוקיינוס לדוג' – Garachico בצפון, ו – San Miguel בדרום.

צפון טנריף - Garachico

פינוק לגוף ולנפש – טנריף מציע משהו לכל אחד, כולל לאלה המחפשים את החופשה הייחודית ביותר. תמצאו את המלון המתאים את עצמו באופן מושלם לצרכי חופשתכם גם בצפון וגם בדרום – כולם מבטיחים איכות, יוקרה ומקצוענות, מלונות ברמה של 4 ו – 5 כוכבים לבחירתכם המספקים ייחודיות ושירותים כמו ספא, חדרי כושר וג'קוזי.

בתי מלון אידיאלים לזוגות, למשפחות, אירוח על בסיס הכל כלול או רק ארוחת בוקר, עם מגרשי גולף, ליד החוף או באזורי קניות שוקקים, על הגבעה או מול הים – הבחירה היא שלכם. לנוחיותכם, אנחנו מציגים באתר שלנו את בתי המלון לפי חלוקה של צפון / דרום האי ולפי דירוג ( 3 כוכבים עד 5 ). במלונות תוכלו למצוא בין היתר מועדונים לילדים, פעילויות, תכניות בידור, כמו כן בתי מלון רגועים ושקטים שיציעו לכם מבחר רחב של טיפולים במרכזי הספא המפנקים ועוד….

מלון Fantasia Bahia Principe בדרום טנריף
הספא במלון Botanico בצפון טנריף

שופינג – מרכזי קניות

למי שמחפש לשלב בחופשה גם שופינג ( איך אפשר שלא? ) חשוב לזכור שטנריף זה אי ללא מכס ולכן כדאי לקחת בחשבון גם שופינג לנשמה. מרכזי קניות פזורים גם באזור הצפוני של האי וגם בדרומו.

כמה שמות לדוגמא:

צפון האי – סנטה קרוז: תוכלו למצוא בין היתר את El Corte Ingles במרכז העיר ובסמוך אליו את הרשת הידועה – פריימרק – Primark.

בפוארטו דה לה קרוז – קניון מקסים ונעים – La Villa – שם תמצאו את כל הרשתות הספרדיות האהובות.

דרום טנריף – קניון סיאם – Siam Mall עם בתי קפה וחנויות עם רשתות מובילות,  Plaza Del Duque מרכז עם חנויות יוקרה, שניהם בקוסטה אדחה.

בלאס אמריקס תפגשו את מרכז הקניות הפתוח – Safari Center.

El Corte Ingles, Santa Cruz

אטרקציות לכל המשפחה

בטנריף שלל אטרקציות וכמו בכל מקום בעולם שאליו אתם מגיעים, יש את רשימת ה " מקומות שאסור לכם לפספס ", אז בטנריף תוסיפו לרשימה עוד כמה כאלה. לרשותכם מבחר גדול של מקומות בילוי לכל המשפחה.

את האטרקציות בטנריף תוכלו למצוא לפי חלוקה לאזורים כאן >> אטרקציות בטנריף

סיאם פארק - Siam Park - פארק המים הגדול ביותר באירופה
לורו פארק - Loro Park - גן החיות היפה ביותר באירופה

לסיכום, כל אחד בוחר את האזור שהכי מתאים לו להעביר את החופשה.

ואם בכל זאת אתם רוצים להנות משני האזורים – תמיד תהיה לכם אפשרות לשלב שהות בשני חלקי האי.

עדיין מתלבטים ?  תשאלו ואנחנו נמשיך ונכוון אתכם בהתאם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *